Blog

Zöld hotelek és vendégházak többnapos rendezvényekhez
Semmi sem tartja úgy össze a csapatot, mint egy többnapos céges rendezvény, konferenciákon és más üzleti eseményeken pedig egyenesen kötelező nagy gondot fordítani a szállás kiválasztására. Természetesen a résztvevők kényelmét és a fenntarthatóság szempontjait helyezve előtérbe.

Kültéri rendezvényhelyszínek tavaszra és nyárra
Ahogy a fenntartható rendezvény a tervezőasztalnál, a lábnyomának mérete a helyszínválasztásnál dől el. Nemcsak a menü, hanem a hulladékkezelés, a dekor, a műanyagot helyettesítő étkészlet és még számos más felelősség hárul a helyszínre – így ezek nem a te válladat nyomják. Összeállítottunk egy listát kedvenc kültéri vendéglátóhelyeinkről!
.jpg)
Hogyan mérhető egy rendezvény sikere a poszt-COVID világban?
Úgy biztosan nem, ahogy eddig. Mitől lehet sikeres egy poszt-COVID esemény egy újragondolt rendezvényiparban, ahol egyszerre kérdés, hogy élő, virtuális vagy hibrid alapokra építsünk-e és az is, hogy hogyan emelhetjük új szintre az ügyfél- és közönségélményt.
-min.jpg)
Igény és törekvés a fenntarthatóságra a nemzetközi konferenciákon: mi valódi és mi nem az? - MARESZ Event Touch kerekasztal
Március 8-án került megrendezésre a MARESZ rendezvénye, az Event Touch, ami egyszerre volt konferencia, kiállítótér, bemutató és gasztrobörze. Az eseményen majdnem 500 fő vett részt, köztük mi is, ráadásul Szabolcs nem csak szakmai partnerként képviselte a HihgVibes-t: ő moderálta a fenntarthatóságról szóló kerekasztalbeszélgetést, melyen Benyhe Ildikó, a CongressLine ügyvezető igazgatója, Békefi Anna, a Magyar Kongresszusi Iroda ügyvezetője, Klacsán Csaba, a WWF kommunikációs vezetője és Mészáros Attila, a Yettel vállalati kommunikációs igazgatója vett részt.

7 pontban a fenntartható rendezvényszervezésről
– pre-launch az UNICEO konferenciáján
Gyuri, a HighVibes egyik alapítója képviselt minket az eseményen, ahol a legprogresszívebb cégek ügyvezetői, marketingigazgatói, kommunikációs vezetői gyűltek össze, hogy a fenntartható gondolkodásmódról beszélgessenek. Mi pedig elvittük minden tudásunkat a gyakorlati megvalósításról – egy útmutatóban összegyűjtve, amin hónapok óta dolgozunk.

Fenntarthatóság az autóiparban: hol áll most, mi hajtja, és merre tovább?
Az autóipar, nagymértékű környezeti felelőssége miatt az egyik legjobb példa arra, amikor a szabályozások, trendek és fogyasztói elvárások miatt a fenntarthatóságról szóló párbeszéd egy pillanatra sem halkulhat el. A hatóságok napirendjén is prioritás az ipar dekarbonizációja, az EU szabályozásai és az országok egyéni regulái meghatározzák az irányt. De hogyan épülnek be ezek a törekvések a márkák zöld marketingstratégiáiba és mennyire befolyásolják a fogyasztói döntéseket? Merre tart az autóipar, mi hajtja és hova kell megérkeznie a brandeknek, ha fenn akarnak maradni?
.jpg)
Stumpf Kata: „A vezetői hozzáállás és az elfogadáson alapuló közösség vonzza a fiatalokat”
Azzal, ahogy fontosabbá vált a pénzkeresés hogyanja a miértjénél, befellegzett az apróhirdetések világának. A modern munkavállalók többet akarnak tudni, és ha nem tetszik nekik, amit látnak, akkor másfelé veszik az irányt. Tisztában vannak az értékeikkel és a lehetőségeikkel, és pontosan ezért akarunk dolgozni velük. De vajon ők is akarják?