
Munkahelyi önfejlesztés home office alatt
Míg 2020 a legfelkészültebb HR szervezetek számára is az állandó kríziskezelésről szólt, addig 2021-ben eljött a hosszútávú építkezés ideje, különös tekintettel a munkavállalók mentális egészségére, motiválására és szakmai fejlődésére.
Ez így leírva jól hangzik, de hogyan ültetsz le egy munkatársat egy újabb napra a monitor elé, abban reménykedve, hogy még meg is köszöni, hogy szerveztél neki egy online rendezvényt?
Szerintünk így:
- Az eseményre olyan előadókat hívsz, akiknek mondanivalója valóban a hétköznapi életről, a dolgozóinkhoz szól, és nem a 100. rendezvényen ismétlik el ugyanazt. Hősök és hegymászók helyett, a területükön kiemelkedő, de elérhető hús-vér emberek. Olyanok, akik interaktív módon, lényegre törően adják át tudásukat és ismerik az online tér határait és lehetőségeit.
- A rendezvényt szórakoztató programokkal színesíted. Interaktív élményekkel, amik többet nyújtanak, mint egy, a Netflix előtt eltöltött este. Meghívottjaid legyenek elsősorban kiváló előadók, és másodsorban kiváló szakácsok, bartenderek, bűvészek.
- Gondosan felépíted az előkommunikációt. Vendégeidet soha nem vette körül ennyire nagy digitális zaj. Ahhoz, hogy várják az eseményedet és minél többen megjelenjenek rajta, a meghívás menete kulcsfontosságú.
- Mutatsz pár meglepőt. Az ördög a részletekben rejlik. Egy rendezvény előtt érkező ajándékcsomag, egy-egy easter-egg a HR vezető prezentációjában vagy egy, a rendezvény folyamban jól elhelyezett rétegpoén csodákra képes.
- A rendezvényedet stabil technikai alapokra helyezed. A programot különböző kameraállásokból sugárzod, a képek közötti vágások dinamikusak, az adás éles, a hang nem csúszik és ha valakinek ‘nem működik a link’, akkor egy kattintással eléri a stúdió forródrótot.
Szeretnéd, ha segítenénk a fentiekben? Ha kíváncsi vagy hogyan dolgozunk, bemutatkozó prezentációnkat az email címed megadásával tudod letölteni.
Letöltés

Steigervald Krisztián: Generációk a munkahelyen
Mindig nagy változás, amikor egy új generáció lép be a munkaerőpiacra, az egyre gyorsabban változó világban pedig egyre nagyobbak a generációk közötti különbségek – mások, nemcsak a munkához való hozzállásukban, hanem értékeikben is, és a módban, ahogy azonosulnak ezekkel az alapelvekkel. Az Y és a Z generáció tagjai azok, akiknek fontosabb, hogy munkájukkal milyen hatással vannak a világra, mint az, hogy mennyi fizetést kapnak érte. Akik a biztonság helyett a jelentőst keresik. Ők azok, akik miatt belevágtunk a zero waste rendezvényszervezésbe, hiszen ők hozhatják a változást. Steigervald Krisztián, intergenerációs coach vendégcikke.

A jövőben is fontos lesz a márkaaktivizmus
A járvány az emberi tevékenység szinte minden formájára kihatott. Munkánk, magánéletünk és a fogyasztói szokások is mind mélyreható változásokon mentek keresztül. Valószínűleg soha nem lesz ugyanolyan az életünk, mint volt. Ugyanakkor a világ különböző pontjain tüntetések kezdődtek és kaptak lángra.