
Munkahelyi önfejlesztés home office alatt
Míg 2020 a legfelkészültebb HR szervezetek számára is az állandó kríziskezelésről szólt, addig 2021-ben eljött a hosszútávú építkezés ideje, különös tekintettel a munkavállalók mentális egészségére, motiválására és szakmai fejlődésére.
Ez így leírva jól hangzik, de hogyan ültetsz le egy munkatársat egy újabb napra a monitor elé, abban reménykedve, hogy még meg is köszöni, hogy szerveztél neki egy online rendezvényt?
Szerintünk így:
- Az eseményre olyan előadókat hívsz, akiknek mondanivalója valóban a hétköznapi életről, a dolgozóinkhoz szól, és nem a 100. rendezvényen ismétlik el ugyanazt. Hősök és hegymászók helyett, a területükön kiemelkedő, de elérhető hús-vér emberek. Olyanok, akik interaktív módon, lényegre törően adják át tudásukat és ismerik az online tér határait és lehetőségeit.
- A rendezvényt szórakoztató programokkal színesíted. Interaktív élményekkel, amik többet nyújtanak, mint egy, a Netflix előtt eltöltött este. Meghívottjaid legyenek elsősorban kiváló előadók, és másodsorban kiváló szakácsok, bartenderek, bűvészek.
- Gondosan felépíted az előkommunikációt. Vendégeidet soha nem vette körül ennyire nagy digitális zaj. Ahhoz, hogy várják az eseményedet és minél többen megjelenjenek rajta, a meghívás menete kulcsfontosságú.
- Mutatsz pár meglepőt. Az ördög a részletekben rejlik. Egy rendezvény előtt érkező ajándékcsomag, egy-egy easter-egg a HR vezető prezentációjában vagy egy, a rendezvény folyamban jól elhelyezett rétegpoén csodákra képes.
- A rendezvényedet stabil technikai alapokra helyezed. A programot különböző kameraállásokból sugárzod, a képek közötti vágások dinamikusak, az adás éles, a hang nem csúszik és ha valakinek ‘nem működik a link’, akkor egy kattintással eléri a stúdió forródrótot.
Szeretnéd, ha segítenénk a fentiekben? Ha kíváncsi vagy hogyan dolgozunk, bemutatkozó prezentációnkat az email címed megadásával tudod letölteni.
Letöltés

Fenntartható luxus: lehetséges?
Talán azt már nem kell bizonygatnunk, hogy nem csak a hippikommunák lehetnek fenntarthatóak, azonban még mindig sokak fejében a fenntarthatóság a lemondással, ez pedig a hiányérzettel párosul, tehát a luxus és a kényeztetés ellentéte. Mennyi alapja van ennek a feltételezésnek? Tényleg nem lehet fenntartható, ami luxus?
.jpg)
Fenntarthatóság a szépségiparban
A bolygó és az emberiség jövője bizonytalan – az ENSZ előrejelzései szerint a világ népessége 2050-re várhatóan eléri a 9 milliárd főt, a Föld átlaghőmérséklete folyamatosan emelkedik, és úgy tűnik, nem tudjuk betartani a Párizsi egyezményt. Óceánjaink savasodnak, az extrém időjárási jelenségek sűrűsödnek, az emberek anyagi javak iránti vágya azonban nem csillapodik. A márkáknak kell lépniük, hogy kielégítsék a vásárlók igényeit, úgy, hogy működésükkel nem károsítják a környezetet tovább. Nézzük, hogyan és mennyire törekszik a progresszív, inkluzív fenntarthatóság felé a szépségipar!