
Fenntartható rendezvény-útmutató
Látszatzöldből tényleg zöld, avagy hogyan szervezz fenntartható eseményt?
Mára szinte kötelező rendezvénykellékké vált a zöldítés. Viszont minden egyes fenntartható rendezvényre jut egy tucat olyan, ahol például büszkén osztogatják a „környezetbarát” PLA-poharakat, de azt már nem teszik hozzá, hogy a bioműanyag csak ipari komposztálással bontható le, ami hazánkban egyelőre nem megoldott.
Szóval mitől lesz tényleg zöld egy zöld rendezvény?
Attól, hogy nem repülnek a vendégek, vagy attól, hogy cékla carpaccióval várjuk őket bélszín helyett? Mi lesz a sorsa a lebontható műanyagnak? És hogyan ellentételezhetjük a kibocsátást, amit muszáj kibocsátanunk?
Nyolc szakértőt kérdeztünk fenntarthatóságról, greenwashingról és arról, hogyan érhetjük el, hogy a résztvevők ne csak pár új LinkedIn-kapcsolattal, hanem akár teljesen új szemlélettel távozzanak a rendezvényünkről.
Töltsd le az útmutatónkat, amiből megtudhatod:
- Mik a fenntartható tervezés alapelvei, a körforgásos gazdaságtól az 5R-modellig
- Mi kell a hatékony hulladékgazdálkodáshoz a szelektív gyűjtőedényeken túl
- Hogyan teheted garantáltan jóvá a rendezvényed károsanyag-kibocsátását
- Milyen hozzávalókra van szükség a zöld menühöz a húsmentességen kívül
- Hogyan érd el, hogy a zöldítéshez minden érintett hozzátegyen és el is vigyen belőle
Letöltés

Fenntartható luxus: lehetséges?
Talán azt már nem kell bizonygatnunk, hogy nem csak a hippikommunák lehetnek fenntarthatóak, azonban még mindig sokak fejében a fenntarthatóság a lemondással, ez pedig a hiányérzettel párosul, tehát a luxus és a kényeztetés ellentéte. Mennyi alapja van ennek a feltételezésnek? Tényleg nem lehet fenntartható, ami luxus?
.jpg)
Fenntarthatóság a szépségiparban
A bolygó és az emberiség jövője bizonytalan – az ENSZ előrejelzései szerint a világ népessége 2050-re várhatóan eléri a 9 milliárd főt, a Föld átlaghőmérséklete folyamatosan emelkedik, és úgy tűnik, nem tudjuk betartani a Párizsi egyezményt. Óceánjaink savasodnak, az extrém időjárási jelenségek sűrűsödnek, az emberek anyagi javak iránti vágya azonban nem csillapodik. A márkáknak kell lépniük, hogy kielégítsék a vásárlók igényeit, úgy, hogy működésükkel nem károsítják a környezetet tovább. Nézzük, hogyan és mennyire törekszik a progresszív, inkluzív fenntarthatóság felé a szépségipar!
.jpg)
Hogyan mérhető egy rendezvény sikere a poszt-COVID világban?
Úgy biztosan nem, ahogy eddig. Mitől lehet sikeres egy poszt-COVID esemény egy újragondolt rendezvényiparban, ahol egyszerre kérdés, hogy élő, virtuális vagy hibrid alapokra építsünk-e és az is, hogy hogyan emelhetjük új szintre az ügyfél- és közönségélményt.