
Fundamenta Kristályünnep – Fényűző díjátadó, ahol nem a pénz beszél
A projekt
Az esemény előtt néhány hónappal futott be hozzánk a tender: átfogó koncepciót és izgalmas ötleteket vár a Fundamenta évente megrendezett, nívós belső díjátadójához. A vörös szőnyeg, a pezsgő és a csillogás adott volt, a rendezvénytől megszokott pompa, siker, ragyogás pilléreire építkeztünk. Mi vittük a keretet és az azt kitöltő kisebb-nagyobb ötleteket, programokat, díszleteket – egyenesen a Várkert Bazárba.
Közel 250 főnek nyújtottunk látványos és változatos show-t egész este, külön programokat szerveztünk a VIP-vendégek számára és az esemény fénypontjává emeltük a díjra jelölteket.
A feladat
Egy máshol „kötelező” jellegű céges eseményt olyan köntösbe bújtatni, ami nemcsak izgalmas, hanem valóban az év legcsillogóbb fénypontja.
Kitaláltunk egy koncepciót, és ennek keretében terveztük meg a kreatívokat, a színpadi látványt, a tartalmi elemeket, a díjátadót színesítő programokat, színpadi műsorelemeket. Csapatunkban nem csak rendezvényszervezők, de adásrendező, stage manager és a technikai stáb felelőse is éberen figyelt minden mozzanatra. És kellett is.
A kihívások
Egy nagyon komplex rendezvényt kellett összeraknunk, a tenderezés jellegéből fakadóan elég rövid idő alatt. Feszes tempóban dolgoztunk, alaposan megterveztük, mikor, minek kell készen állnia az induláshoz. Kreatív koncepcióban gondolkodtunk, ami egyszerre izgalmas és megvalósítható.
Persze hiába a tervezés és a rengeteg előkészület – mindig adódnak a helyszínen olyan kihívások, amikre nem lehet felkészülni. Mi viszont nem ismerünk lehetetlent! Az utolsó pillanatban is meg tudjuk változtatni a vacsora időpontját, ha épp arra van szükség, és ha néhány vendég hamarabb érkezik, akkor sem fogják észrevenni, hogy még folyik a próba a nagyteremben! Gyorsan mozgósítottuk a teljes cateringes csapatot, akik még a panorámás VIP állófogadás részletein dolgoztak, és fogadtuk a vendégeket. A kisebb-nagyobb helyszíni módosítások mellett állt még előttünk egy nagy kihívás: a díjátadó több órás, szünet nélküli programját kellett izgalmassá tennünk. Kétszázötven ember, estélyiben és szmokingban, akik egy felejthetetlen estére készültek – egy pillanatra sem unatkozhatnak.
Megoldások, amiket szerettünk
- A koncepcióhoz illő játékot találtunk ki, amit mi is imádtunk, és a vendégek is – persze a szerencsés győztes nyereménye sem maradt el. Micsoda izgalommal várták az eredményhirdetést!
- Nagyon szerettük az ütemre változó LED-animációk megtervezését, mely a színpadi produkciókat tette még látványosabbá.
- A vörösszőnyeget, ami a díjazottak lépteit kísérte el a színpadig, eladományoztuk.
- Minden nyomtatott kreatívot, illetve a díjak csomagolását bontás után elvittük egy szelektív hulladékgyűjtőbe.
- A vacsora maradékát szétosztottuk a személyzet között.
A fogadtatás és visszajelzések
Száz százalékos siker: nem csak a vendégek érezték magukat remekül, de az ügyfél is elégedetten zárta a rendezvényt. Kiemelte elhivatottságunkat és megköszönte, hogy minden vágyát és elképzelését életre keltettük. „Imádom, hogy a lehetetlen nem létezik, hogy mindig, mindenre találtok megoldást” – Németh Henrietta, Szenior marketing szakértő (Fundamenta).
Minden kihívást teljesítettünk, és még annál többet is: a vendégek imádták a játékos feladatokat és a színpadi táncos produkciókat. Ki ne szeretné átélni egy estére az igazi hollywoodi csillogást?

Syngenta - Mikulás-ünnepség és kétnapos évzáró rendezvény
A Syngenta, a fenntartható és innovatív agráripari megoldások éllovasa, minden évben különleges meglepetéssel készül dolgozóinak és családjaiknak a karácsonyi időszakban. 2022-ben egy emlékezetes Mikulás-napot szerveztünk a gyerekeknek és egy kétnapos évzárót a Mátrában a dolgozóknak.

Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér - Mikulás-nap
Ezúttal repülőn érkezett Magyarországra a Mikulás, és rögtön leszállás után bulival vártuk a Budapesti Repülőtéren! Varázslatos arculat, puha babzsákok és egy kis digitális varázslat tette az eseményt vidámmá a gyerekek, a szülők és az ügyfél számára.

BUD WINE 2023 - A Budapest Airport első borversenye, a nevezéstől, az eredményhirdetésig
2023-ban először rendezte meg a Budapest Airport borversenyét, mely során három borszakértő, a Budapest Airport vezetősége és üzleti partnerei vakkóstolással választották ki a BUD Wine címet elnyerő borokat, melyek nemcsak az ország kulturális értékeit, hanem a régió legjobb repülőterét is képviselik a következő időszakban. Mi pedig biztosítottuk, hogy minden gördülékenyen menjen, a borászok felkeresésétől a minták tárolásán és szállításán át a tálalásig és a kóstolásig.

Bayer Explore - Fenntartható irodaavató
Izgalmas irodaavatót szerveztünk a Bayer számára, közel 200 fő részvételével. A rendezvény célja az volt, hogy a dolgozók állomásos játékok segítségével felfedezhessék az új irodát, valamint megismerhessék annak fenntartható megoldásait.

Syngenta Services - Vízparti csapatépítő sportnap, Budapesten
A Syngenta Services visszatérő ügyfelünk, aki sokat tesz a dolgozóiért, ez pedig a Covid alatt és után még fontosabbá vált, mint valaha. Különféle eseményeken dolgoztunk már együtt, melyekben csak egy a közös: minden a munkavállalókért történik.
.jpg)
SEON Fraud Fighter Fest – nemzetközi csapattalálkozó a sokszínűség jegyében
A SEON Technologies egy olyan magyar startup, ami kétszer is bekerült a legígéretesebb fintech társaságok közé, mielőtt Londonban újabb irodát nyitva átlépték volna a határokat – nem véletlenül szerettünk velük annyira együtt dolgozni. A csalásmegelőző rendszer fejlesztésével foglalkozó cég profilja első hallásra talán nem áll közel a miénkhez, értékeik és a business modelljük, aminek mozgatórugója egy jó ügy, sok mindenben hasonlít. Egy nagyon innovatív, nemzetközi, pörgős cégnek szerveztünk all-staff csapatépítőt, ami hasonlóan modern, dinamikus, izgalmas egyveleg lett, mint amilyen a márka is.

Fundaverzum
A Fundamenta Sikernap egy legendás rendezvénysorozat, egy igazi presztízs munka minden ügynökség számára. A cég legfontosabb eseménye, mely az ünneplésről és a közösségről szól. Célja, hogy megerősítse a Személyi Bankár hálózat tagjait abban, hogy jó helyen vannak, illetve, hogy elismerje az elmúlt év legsikeresebb értékesítőit.

Volkswagen sajtótájékoztató
Ha Volkswagen, akkor fiatalság, elegancia, modernizáció és nosztalgia. Nem tűnik összeegyeztethetőnek? Pedig az, és ezt semmi sem igazolja jobban, mint az új Caddy California. A Volkswagen Haszonjármű divíziója egy izgalmas sajtótájékoztató megrendezését bízta ránk.

Well-being brunch
Több mint egy évvel azután, hogy a járvány miatt home office-ba kényszerültünk, úgy éreztük, beszélnünk kell az új helyzetből adódó új problémákról. Az üzleti élet legelemibb hajtóereje a munkavállaló, a vírus pedig mindannyiunkon nyomot hagyott. A HR tehát még soha nem látott körülmények között, soha nem tapasztalt felelősséggel találta szemben magát. Mit lehet kezdeni a rengeteg felgyülemlett feszültséggel és a munkavállalók fokozatosan romló mentális egészségével? Mennyire mosódott el a határ munka és a magánélet között, és hogyan lehet segíteni, hogy a kollégák a kenyérsütésen túl akár a szakmai önfejlesztésbe is belevágjanak?