
Így néz ki egy hibrid eseményünk a gyakorlatban
A hibrid rendezvények világa új, épp ezért ilyen izgalmas! Tudjuk, hogy céges rendezvényekben újítani nagy kihívás, sok a bizonytalan tényező, azonban idén nem tehetünk mást. Hogy megkönnyítsük a helyzetet, hoztunk egy hibrid eseményt, aminek felépítését részletesen bemutatjuk!
A rendezvény előtt
Az eseményről a cég arculatának megfelelő e-mailekben értesítjük a munkavállalókat, egy save-the-date e-mailt, egy meghívót és egy teaser videót küldünk mindenkinek még a rendezvény előtt.
A stúdió
Az egy napos eseményt 55 főre terveztük, magyar nyelven, a stúdiónkból Zoom-on keresztül közvetítve az adást minden résztvevőnek. A stúdióba bármelyik vezető eljöhet, hogy köszöntse dolgozókat és bekapcsolódjon a programokba.
Az adásrendezést mi biztosítjuk. Kamerákat, megfelelő fényeket és persze profi stábot viszünk a stúdióba, ahol egy választható háttér elől közvetítjük élőben a műsort, akár csak egy TV-adást. A különbség annyi, hogy a nézőink nemcsak nézők, hanem résztvevők is, hiszen Zoom-on vagy más interaktív online platformon keresztül tudnak becsatlakozni a programokba. Így kérdéseket is tehetnek fel az előadóknak, szereplőknek!
A programok
Az említett rendezvény első programeleme a közös főzés, mely során fenntartható ételeket készítünk szezonális alapanyagokból, egy szakács – aki akár Mautner Zsófi is lehet - és egy tréner instrukcióit követve. Fontos, hogy olyan fogásokkal készülünk, melyeket nem kell sokáig sütni és mindenki el tudja őket készíteni! A program 1,5-2 óráig tart, angol nyelven is elérhető, és a vezetők is bekapcsolódhatnak a műsorba!
Az alapanyagokról mi gondoskodunk, olyan csomagokat állítunk össze, melyek minden szükséges összetevőt tartalmaznak. Ezeket mi visszük el a cég telephelyére, vagy a dolgozók otthonába. Amennyiben sok dolgozó él vidéken, vagy más okból így dönt a cég, összeírunk egy bevásárlólistát, ami alapján mindenki be tudja szerezni a hozzávalókat. Egészségügyi okokból a romlandó elemeket mindkét esetben a résztvevőknek kell beszerezniük.
A karácsonyi menüt koktélokkal dobjuk fel, ebben egy bartender lesz segítségünkre: a főzéshez hasonlóan, a stúdióból érkeznek az instrukciók, miközben láthatjuk, hogyan csinálják a profik! Olyan receptekkel dolgozunk, melyekhez nincs szükség különleges alapanyagokra, mégis látványosak. Háromféle koktélt készítünk, igény esetén alkoholmenteset is.
Ha nem szeretnénk a főzés után több időt tölteni a konyhában, de koccintanánk egyet virtuálisan, különleges söröket kóstolhatunk Winkler Róbert útmutatásával. A 6 darabos sörválogatást az esemény előtt kiszállítjuk, így mindenki együtt élvezheti az ízeket, a megfelelő kóstolási technológia elsajátítása után.
Számos más programelemet is választhatunk, akár egymással párhuzamosan, vagy egymás után többet is, a cég profiljától, a dolgozóktól és a vezetőségtől függően. A közös jógától kezdve, az aromaterápián át, különböző témájú előadásokig, rengeteg hasznos és szórakoztató lehetőséggel készültünk. Programjainkról bővebben itt olvashatsz
A közös bennük, hogy interaktívak, minden esetben a stúdióban zajlanak, élőben közvetítjük őket, és a témához illő ajándékcsomagokat előre eljuttatjuk a résztvevőkhöz!
A rendezvény után
Miután lezajlott az esemény, a profi felvételekből egy két perces videót vágunk össze, melyet szintén minden résztvevőnek elküldünk e-mailben, hogy az élményeket maradandó formában is megőrizhessék!
A megrendelés menete
Ha szeretnél személyre szabott ajánlatot kérni, ezt a panka@highvibes.hu e-mail címen, vagy a +36 70 572 3839 telefonszámon teheted meg. Miután átbeszéltük, mire lesz szükségeteket, összeállítunk egy ajánlatot, mely a program minden elemét tartalmazza!

Új partnerünk, az UPSOLUT! - ahol a hulladék új életet kap
Odavagyunk az olyan szerelemprojektekért, mint amilyen az Upsolut, ami két hihetetlen nő elkötelezett munkájából, a bolygó tiszteletéből és egy kreatív közösség erejéből nőtte ki magát, hogy új életet adjon a céges molinóknak, roll-upoknak, katalógusoknak, és bárminek, ami egyébként a kukába kerülne.
-min(1).jpg)
Hogyan lesz egy rendezvény fenntartható? 10+1 válasz a leggyakoribb kérdésekre
Összegyűjtöttük a leggyakrabban felmerülő kérdéseket a fenntartható rendezvényekkel kapcsolatban. Mitől zöld egy esemény? Hol kezdődik a rendezvényzöldítés és hol ér véget? Milyen a fenntartható catering, vagy egy zöld menü? Hogyan kerül vissza a körforgásba a dekoráció? Mindenre válaszoltunk.

„A Planteen egyszerűen a jó ételek élvezetéről szól”
„A Planteen az a hely, ahol a szépség, az ízek és a fenntarthatóság nap mint nap találkoznak” – olvasható a kantin weboldalán. A vegán étkezde-kávézó-catering cég pontosan azt kínálja, ami egy corporate rendezvény megszervezésekor számunkra is elsődleges: a vendégekben hagynak nyomot, nem pedig a bolygón. Federikával, a Planteen ügyvezetőjével és Balázzsal, a cég event és catering managerével beszélgettünk.