
Interaktív rendezvény a Medtronicnál
A tavalyi év során alapelveink a fenntarthatóság elemei mellett újabbakkal bővültek. Interaktív, biztonságos, szórakoztató és az offline események hangulatát idéző programokat állítottunk össze, a stabil technikai hátteret és az online tér biztosította lehetőségeket is szem előtt tartva. Így lett a Medtronic karácsonya is egy jó hangulatú, emlékezetes online esemény.
Stúdiónkban egy teljesen felszerelt stáb dolgozott velünk, hogy profi minőségben jusson el az adás minden résztvevő otthonába. A stúdiót is és az adást is a cég arculatára szabtuk: a logó megjelent a stúdió digitális hátterén, a résztvevők képernyőjét pedig animációkkal színesítettük. Az elő-és utókommunikációról is gondoskodtunk, szintén a Medtronic imázsára építve.
A rendezvényt a cég vezetője nyitotta meg évvégi köszöntőjével, amit élőben közvetítettünk a stúdióból. Ezt közös koktélkészítés követte, a Boutiq Bár mixere, Kocsis Lilla iránymutatásával. A résztvevők számára az esemény előtt kiküldtünk egy ajándékcsomagot, mely minden szükséges alapanyagot és eszközt tartalmazott, ami az italok elkészítéséhez kellett, így saját konyhájukban követhették a lépéseket. Sőt, az interaktív platform segítségével akár személyes segítséget is kérhettek. A koktélparty után Danny Blue állt a virtuális színpadra, hogy illuzionista műsorával szórakoztassa a résztvevőket.
A műsor teljes ideje alatt forródrótot üzemeltettünk, amin keresztül elértek minket a résztvevők, ha technikai problémába ütköztek.
Az online rendezvények során kibocsátott szén-dioxidot a MyForest Alapítvánnyal együttműködve, faültetéssel váltottuk meg.

Syngenta - Mikulás-ünnepség és kétnapos évzáró rendezvény
A Syngenta, a fenntartható és innovatív agráripari megoldások éllovasa, minden évben különleges meglepetéssel készül dolgozóinak és családjaiknak a karácsonyi időszakban. 2022-ben egy emlékezetes Mikulás-napot szerveztünk a gyerekeknek és egy kétnapos évzárót a Mátrában a dolgozóknak.

Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér - Mikulás-nap
Ezúttal repülőn érkezett Magyarországra a Mikulás, és rögtön leszállás után bulival vártuk a Budapesti Repülőtéren! Varázslatos arculat, puha babzsákok és egy kis digitális varázslat tette az eseményt vidámmá a gyerekek, a szülők és az ügyfél számára.

BUD WINE 2023 - A Budapest Airport első borversenye, a nevezéstől, az eredményhirdetésig
2023-ban először rendezte meg a Budapest Airport borversenyét, mely során három borszakértő, a Budapest Airport vezetősége és üzleti partnerei vakkóstolással választották ki a BUD Wine címet elnyerő borokat, melyek nemcsak az ország kulturális értékeit, hanem a régió legjobb repülőterét is képviselik a következő időszakban. Mi pedig biztosítottuk, hogy minden gördülékenyen menjen, a borászok felkeresésétől a minták tárolásán és szállításán át a tálalásig és a kóstolásig.

Bayer Explore - Fenntartható irodaavató
Izgalmas irodaavatót szerveztünk a Bayer számára, közel 200 fő részvételével. A rendezvény célja az volt, hogy a dolgozók állomásos játékok segítségével felfedezhessék az új irodát, valamint megismerhessék annak fenntartható megoldásait.

Syngenta Services - Vízparti csapatépítő sportnap, Budapesten
A Syngenta Services visszatérő ügyfelünk, aki sokat tesz a dolgozóiért, ez pedig a Covid alatt és után még fontosabbá vált, mint valaha. Különféle eseményeken dolgoztunk már együtt, melyekben csak egy a közös: minden a munkavállalókért történik.
.jpg)
SEON Fraud Fighter Fest – nemzetközi csapattalálkozó a sokszínűség jegyében
A SEON Technologies egy olyan magyar startup, ami kétszer is bekerült a legígéretesebb fintech társaságok közé, mielőtt Londonban újabb irodát nyitva átlépték volna a határokat – nem véletlenül szerettünk velük annyira együtt dolgozni. A csalásmegelőző rendszer fejlesztésével foglalkozó cég profilja első hallásra talán nem áll közel a miénkhez, értékeik és a business modelljük, aminek mozgatórugója egy jó ügy, sok mindenben hasonlít. Egy nagyon innovatív, nemzetközi, pörgős cégnek szerveztünk all-staff csapatépítőt, ami hasonlóan modern, dinamikus, izgalmas egyveleg lett, mint amilyen a márka is.
Fundamenta Kristályünnep – Fényűző díjátadó, ahol nem a pénz beszél
Az esemény előtt néhány hónappal futott be hozzánk a tender: átfogó koncepciót és izgalmas ötleteket vár a Fundamenta évente megrendezett, nívós belső díjátadójához. A vörös szőnyeg, a pezsgő és a csillogás adott volt, a rendezvénytől megszokott pompa, siker, ragyogás pilléreire építkeztünk. Mi vittük a keretet és az azt kitöltő kisebb-nagyobb ötleteket, programokat, díszleteket – egyenesen a Várkert Bazárba. Közel 250 főnek nyújtottunk látványos és változatos show-t egész este, külön programokat szerveztünk a VIP-vendégek számára és az esemény fénypontjává emeltük a díjra jelölteket.

Fundaverzum
A Fundamenta Sikernap egy legendás rendezvénysorozat, egy igazi presztízs munka minden ügynökség számára. A cég legfontosabb eseménye, mely az ünneplésről és a közösségről szól. Célja, hogy megerősítse a Személyi Bankár hálózat tagjait abban, hogy jó helyen vannak, illetve, hogy elismerje az elmúlt év legsikeresebb értékesítőit.

Volkswagen sajtótájékoztató
Ha Volkswagen, akkor fiatalság, elegancia, modernizáció és nosztalgia. Nem tűnik összeegyeztethetőnek? Pedig az, és ezt semmi sem igazolja jobban, mint az új Caddy California. A Volkswagen Haszonjármű divíziója egy izgalmas sajtótájékoztató megrendezését bízta ránk.

Well-being brunch
Több mint egy évvel azután, hogy a járvány miatt home office-ba kényszerültünk, úgy éreztük, beszélnünk kell az új helyzetből adódó új problémákról. Az üzleti élet legelemibb hajtóereje a munkavállaló, a vírus pedig mindannyiunkon nyomot hagyott. A HR tehát még soha nem látott körülmények között, soha nem tapasztalt felelősséggel találta szemben magát. Mit lehet kezdeni a rengeteg felgyülemlett feszültséggel és a munkavállalók fokozatosan romló mentális egészségével? Mennyire mosódott el a határ munka és a magánélet között, és hogyan lehet segíteni, hogy a kollégák a kenyérsütésen túl akár a szakmai önfejlesztésbe is belevágjanak?