A majdnem 3000 fős all-staff rendezvény egyik fő célja az E.ON Hungária Csoport szakterületeinek bemutatása volt, és legalább ennyire fontos szerepet kapott, hogy a különböző városokban, területeken dolgozók megismerjék egymást.
Ahhoz, hogy segítsük őket ebben, fejlesztettünk egy játékot, amit a mobiljukon értek el: a szakterületek standjainál kihelyezett aktivitásokkal, illetve egymással szelfizve, a fotóikkal tudták feltölteni a cég közösségére utaló „1 E.ON” szlogent szimbolizáló hatalmas, digitális 1-est.
Az E.ON éppen a rendezvény előtt frissítette arculatát, új szlogenjük pedig a sokat elmondó „it’s on us” lett. Ennek a szellemiségnek megfelelő üzenetet kerestünk a rendezvény számára is: az „egy jövőt építünk” szlogen nem csak a csapatkohézióra, a közös felelősségre és az előremutató gondolkodásmódra utal, de a közösségi játék alapját is adta.
A szakterületi expó mellett szakmai és más edukatív előadásokon vehettek részt a vendégek. Többek között Almási Kitti, pszichológus tartott érdekes programot. A rendezvény pedig egy Geszti Péter koncerttel zárult, ami megmozgatta a sokszínű, különböző korú vendégekből álló csapatot.