
Saubermacher telephelyavató - Fenntarthatóság miniszteri szinten
A Saubermacher három évtizede áll a körforgásos gazdaság szolgálatában, és telephely avatóján sem kötött kompromisszumokat.
A projekt
Tenderen nyertük el a 150 fős megnyitót, ami az új kecskeméti telephelyen zajlott, magyarul és németül. A helyszín és a miniszteri meghívottak listája adott volt, a mi feladatunk pedig, hogy elegánssá és zölddé tegyük a rendezvényt, miközben a cég (és a mi cégünk!) szellemiségének megfelelően mi is beszálljunk a körforgásba: így kapott fontos szerepet az edukáció is.
A kétnyelvű regisztrációs weboldaltól kezdve a cateringen, a dekoráción, az információs eszközökön, a vendégek és VIP vendégek érkeztetésén át a karbonsemlegesítésig és a programszervezésig, minden a mi kezünkben összpontosult. Így tudtunk holisztikus, alapjaiban fenntartható rendezvényt szervezni.
A kihívások
A miniszteri jelenlét mindig szigorú szabályozásokkal jár. Igyekeztünk ezeken a kereteken belül megvalósítani mindent, ahhoz, hogy a lehető legzöldebb rendezvényt tudjuk életre hívni. Emellett a helyszín dekorálása is másfajta kihívást jelentett, mint amikor mi választunk rendezvényeinknek hátteret. Élő növényekkel és fehér abroszos állóasztalokkal tettük elegánssá a telephelyet.
Zöld megoldások, amiket különösen szerettünk
- Faültetés, mint program
- Magpapír, mint badge és mint edukációs eszköz (még sosem készítettünk ennyit!)
- Edukatív LED poszterek
Az eredmények
A menüt a Felelős Gasztrohős segítségével állítottuk össze, hogy minimalizálni tudjuk az alapanyagok lábnyomát, illetve alaposan megterveztük az adagokat, hogy redukáljuk az ételmaradékot. A hulladékkezelést a legjobbakra hagytuk -a Saubermachernél senki nem ért ehhez jobban. Az elkerülhetetlen szén-dioxid kibocsátást a WWF rekonstrukciós projektjének támogatásával váltottuk meg.
Mindezek ellenére volt, amire nem volt ráhatásunk - a VIP vendégeknek szabályozottan, külön autóval kellett a helyszínre érkezniük.
Összességében 12 tonnával kevesebb szén-dioxidot hagyott maga mögött ez a rendezvény, mint ha hagyományos eszközökkel, a fenntarthatóságot figyelmen kívül hagyva valósítottuk volna meg.

Syngenta - Mikulás-ünnepség és kétnapos évzáró rendezvény
A Syngenta, a fenntartható és innovatív agráripari megoldások éllovasa, minden évben különleges meglepetéssel készül dolgozóinak és családjaiknak a karácsonyi időszakban. 2022-ben egy emlékezetes Mikulás-napot szerveztünk a gyerekeknek és egy kétnapos évzárót a Mátrában a dolgozóknak.

Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér - Mikulás-nap
Ezúttal repülőn érkezett Magyarországra a Mikulás, és rögtön leszállás után bulival vártuk a Budapesti Repülőtéren! Varázslatos arculat, puha babzsákok és egy kis digitális varázslat tette az eseményt vidámmá a gyerekek, a szülők és az ügyfél számára.

BUD WINE 2023 - A Budapest Airport első borversenye, a nevezéstől, az eredményhirdetésig
2023-ban először rendezte meg a Budapest Airport borversenyét, mely során három borszakértő, a Budapest Airport vezetősége és üzleti partnerei vakkóstolással választották ki a BUD Wine címet elnyerő borokat, melyek nemcsak az ország kulturális értékeit, hanem a régió legjobb repülőterét is képviselik a következő időszakban. Mi pedig biztosítottuk, hogy minden gördülékenyen menjen, a borászok felkeresésétől a minták tárolásán és szállításán át a tálalásig és a kóstolásig.

Bayer Explore - Fenntartható irodaavató
Izgalmas irodaavatót szerveztünk a Bayer számára, közel 200 fő részvételével. A rendezvény célja az volt, hogy a dolgozók állomásos játékok segítségével felfedezhessék az új irodát, valamint megismerhessék annak fenntartható megoldásait.

Syngenta Services - Vízparti csapatépítő sportnap, Budapesten
A Syngenta Services visszatérő ügyfelünk, aki sokat tesz a dolgozóiért, ez pedig a Covid alatt és után még fontosabbá vált, mint valaha. Különféle eseményeken dolgoztunk már együtt, melyekben csak egy a közös: minden a munkavállalókért történik.
.jpg)
SEON Fraud Fighter Fest – nemzetközi csapattalálkozó a sokszínűség jegyében
A SEON Technologies egy olyan magyar startup, ami kétszer is bekerült a legígéretesebb fintech társaságok közé, mielőtt Londonban újabb irodát nyitva átlépték volna a határokat – nem véletlenül szerettünk velük annyira együtt dolgozni. A csalásmegelőző rendszer fejlesztésével foglalkozó cég profilja első hallásra talán nem áll közel a miénkhez, értékeik és a business modelljük, aminek mozgatórugója egy jó ügy, sok mindenben hasonlít. Egy nagyon innovatív, nemzetközi, pörgős cégnek szerveztünk all-staff csapatépítőt, ami hasonlóan modern, dinamikus, izgalmas egyveleg lett, mint amilyen a márka is.
Fundamenta Kristályünnep – Fényűző díjátadó, ahol nem a pénz beszél
Az esemény előtt néhány hónappal futott be hozzánk a tender: átfogó koncepciót és izgalmas ötleteket vár a Fundamenta évente megrendezett, nívós belső díjátadójához. A vörös szőnyeg, a pezsgő és a csillogás adott volt, a rendezvénytől megszokott pompa, siker, ragyogás pilléreire építkeztünk. Mi vittük a keretet és az azt kitöltő kisebb-nagyobb ötleteket, programokat, díszleteket – egyenesen a Várkert Bazárba. Közel 250 főnek nyújtottunk látványos és változatos show-t egész este, külön programokat szerveztünk a VIP-vendégek számára és az esemény fénypontjává emeltük a díjra jelölteket.

Fundaverzum
A Fundamenta Sikernap egy legendás rendezvénysorozat, egy igazi presztízs munka minden ügynökség számára. A cég legfontosabb eseménye, mely az ünneplésről és a közösségről szól. Célja, hogy megerősítse a Személyi Bankár hálózat tagjait abban, hogy jó helyen vannak, illetve, hogy elismerje az elmúlt év legsikeresebb értékesítőit.

Volkswagen sajtótájékoztató
Ha Volkswagen, akkor fiatalság, elegancia, modernizáció és nosztalgia. Nem tűnik összeegyeztethetőnek? Pedig az, és ezt semmi sem igazolja jobban, mint az új Caddy California. A Volkswagen Haszonjármű divíziója egy izgalmas sajtótájékoztató megrendezését bízta ránk.

Well-being brunch
Több mint egy évvel azután, hogy a járvány miatt home office-ba kényszerültünk, úgy éreztük, beszélnünk kell az új helyzetből adódó új problémákról. Az üzleti élet legelemibb hajtóereje a munkavállaló, a vírus pedig mindannyiunkon nyomot hagyott. A HR tehát még soha nem látott körülmények között, soha nem tapasztalt felelősséggel találta szemben magát. Mit lehet kezdeni a rengeteg felgyülemlett feszültséggel és a munkavállalók fokozatosan romló mentális egészségével? Mennyire mosódott el a határ munka és a magánélet között, és hogyan lehet segíteni, hogy a kollégák a kenyérsütésen túl akár a szakmai önfejlesztésbe is belevágjanak?