.jpg)
SEON Fraud Fighter Fest – nemzetközi csapattalálkozó a sokszínűség jegyében
A SEON Technologies egy olyan magyar startup, ami kétszer is bekerült a legígéretesebb fintech társaságok közé, mielőtt Londonban újabb irodát nyitva átlépték volna a határokat – nem véletlenül szerettünk velük annyira együtt dolgozni. A csalásmegelőző rendszer fejlesztésével foglalkozó cég profilja első hallásra talán nem áll közel a miénkhez, értékeik és a business modelljük, aminek mozgatórugója egy jó ügy, sok mindenben hasonlít. Egy nagyon innovatív, nemzetközi, pörgős cégnek szerveztünk all-staff csapatépítőt, ami hasonlóan modern, dinamikus, izgalmas egyveleg lett, mint amilyen a márka is.
A projekt
Egy egész hetes all-staff week lezárásaként megszervezett csapatépítő naphoz kért a SEON segítséget: a céghez illő helyszínt és olyan programötleteket, amelyek képesek kiszolgálni egy nagy, különböző kultúrákat és személyiségtípusokat ötvöző közösség minden igényét. Egy hatalmas bulival és egész napos programokkal szerették volna zárni a hetet.
Így indult el a Fraud Fighter Fest.
A feladat
A cégre jellemző közvetlenséget és lazaságot kellett átültetnünk a rendezvényre. Kitölteni egy egész napot, a vezetői beszédeket követő kötetlen beszélgetésekkel, sportprogramokkal, passzív pihenéssel, beltéri és kültéri elemekkel, hogy mindenki találjon habitusának megfelelő elfoglaltságot, miközben lehetősége nyílik megismerni másokat, külföldi kollégákat egyaránt.
Nem meglepő, hogy a startup munkavállalói többnyire fiatalok: az átlagéletkort figyelembe véve alakítottuk ki a rendezvénykoncepciót, a programokat és a menüt – külön hangsúlyt kaptak a különféle mentes ételek.
A kihívások
A résztvevők sok országból és kultúrából érkeztek, minden programnak olyannak kellett lennie, ahol a nyelv nem jelent akadályt. Körülbelül 2 hét állt rendelkezésünkre egy egész napos, 250 fős rendezvény megszervezésére. Az idő rövidsége miatt minden, a szervezés folyamán felmerülő igényre extra gyorsan kellett reagálnunk és megoldást találnunk.
A helyszínt előző nap éjfélkor vehettük át, és reggel kilencre jöttek a vendégek. Az éjszaka építéssel telt, a rendezvényre és a bontásra pedig külön csapatot állítottunk össze, hogy minden simán haladjon.
A régi jó szakmai és beszállítói kapcsolatainknak köszönhetően lehetetlennek tűnő határidőkkel, mindent megoldottunk, ezért pedig az egész közösségünknek hálásak vagyunk.
A megoldás
Helyszínnek az Eiffel műhelyházat ajánlottuk, ahol két régi vasút és egy 301-es típusú gőzmozdony is bent áll a fő csarnokban. Nem véletlenül.
A vasútállomások atmoszférája semmihez sem hasonlítható: egybeolvadnak itt a kultúrák, a különböző emberek, a találkozások és az utazás izgalma, az úticélok változatossága, a nyitottság az új dolgokra. Egy napra kimerevítettük az új helyre érkezés pillanatát. Ezen a helyszínen, a hozzá illő programokkal, minden megvan, ami egy komfortos élettérhez, a kapcsolódásokhoz és a kreativitáshoz szükséges. Ideértve a komfortzónából való kilépés lehetőségét is.
A csapatépítő nap helyszíne lehetőséget adott, hogy mindenki megmutassa az erősségeit, betekintést nyerjen csapattársai értékrendszerébe és új dolgokat fedezzen fel. A program sokféleségét segítette a helyszín sokféle terme és tere. Az egészség és mozgás a kültéri sportlehetőségekben, a szórakozás a játékok során, a kapcsolatépítés a közösségi programokban, a pihenés pedig az emelet rejtett oázis chill zónájában valósult meg.
Újragondoltuk az indusztriális környezetet és egy letisztult, sokszínű teret alkottunk meg. Kültéri és beltéri sportpályákon tollasoztunk és falat másztunk, a letűnt korok eleganciáját felelevenítő vonatkocsikban beszélgettünk, hatalmas és kétszemélyes asztaloknál ettünk-ittunk, a vetítőteremben ünnepeltük a cég sikereit.
Amit mi leginkább szerettünk
- A kedvenc helyszínünk az oázis volt, ahol lehetett társasjátékozni, napágyban pihenni, forgózni a ping-pong asztal körül, a hatalmas növények ölelésében.
- Imádtuk Fankapanka hímző workshopját, ahol a vendégek egyedi pólókat készíthettek maguknak. És nemcsak mi, hanem ők is!
- Jó volt látni egy ennyire friss, mai startup-ot belülről, és hogy mennyire pozitív, tartalmas párbeszéd alakult ki az alapítókkal, a SEON mintegy 300 fős csapatát igazán példamutató egységben!
Öröm volt egy ilyen aktív és lelkes csapatnak rendezvényt szervezni! ☺
Jöjjön még néhány fotó!

Syngenta - Mikulás-ünnepség és kétnapos évzáró rendezvény
A Syngenta, a fenntartható és innovatív agráripari megoldások éllovasa, minden évben különleges meglepetéssel készül dolgozóinak és családjaiknak a karácsonyi időszakban. 2022-ben egy emlékezetes Mikulás-napot szerveztünk a gyerekeknek és egy kétnapos évzárót a Mátrában a dolgozóknak.

Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér - Mikulás-nap
Ezúttal repülőn érkezett Magyarországra a Mikulás, és rögtön leszállás után bulival vártuk a Budapesti Repülőtéren! Varázslatos arculat, puha babzsákok és egy kis digitális varázslat tette az eseményt vidámmá a gyerekek, a szülők és az ügyfél számára.

BUD WINE 2023 - A Budapest Airport első borversenye, a nevezéstől, az eredményhirdetésig
2023-ban először rendezte meg a Budapest Airport borversenyét, mely során három borszakértő, a Budapest Airport vezetősége és üzleti partnerei vakkóstolással választották ki a BUD Wine címet elnyerő borokat, melyek nemcsak az ország kulturális értékeit, hanem a régió legjobb repülőterét is képviselik a következő időszakban. Mi pedig biztosítottuk, hogy minden gördülékenyen menjen, a borászok felkeresésétől a minták tárolásán és szállításán át a tálalásig és a kóstolásig.

Bayer Explore - Fenntartható irodaavató
Izgalmas irodaavatót szerveztünk a Bayer számára, közel 200 fő részvételével. A rendezvény célja az volt, hogy a dolgozók állomásos játékok segítségével felfedezhessék az új irodát, valamint megismerhessék annak fenntartható megoldásait.

Syngenta Services - Vízparti csapatépítő sportnap, Budapesten
A Syngenta Services visszatérő ügyfelünk, aki sokat tesz a dolgozóiért, ez pedig a Covid alatt és után még fontosabbá vált, mint valaha. Különféle eseményeken dolgoztunk már együtt, melyekben csak egy a közös: minden a munkavállalókért történik.
Fundamenta Kristályünnep – Fényűző díjátadó, ahol nem a pénz beszél
Az esemény előtt néhány hónappal futott be hozzánk a tender: átfogó koncepciót és izgalmas ötleteket vár a Fundamenta évente megrendezett, nívós belső díjátadójához. A vörös szőnyeg, a pezsgő és a csillogás adott volt, a rendezvénytől megszokott pompa, siker, ragyogás pilléreire építkeztünk. Mi vittük a keretet és az azt kitöltő kisebb-nagyobb ötleteket, programokat, díszleteket – egyenesen a Várkert Bazárba. Közel 250 főnek nyújtottunk látványos és változatos show-t egész este, külön programokat szerveztünk a VIP-vendégek számára és az esemény fénypontjává emeltük a díjra jelölteket.

Fundaverzum
A Fundamenta Sikernap egy legendás rendezvénysorozat, egy igazi presztízs munka minden ügynökség számára. A cég legfontosabb eseménye, mely az ünneplésről és a közösségről szól. Célja, hogy megerősítse a Személyi Bankár hálózat tagjait abban, hogy jó helyen vannak, illetve, hogy elismerje az elmúlt év legsikeresebb értékesítőit.

Volkswagen sajtótájékoztató
Ha Volkswagen, akkor fiatalság, elegancia, modernizáció és nosztalgia. Nem tűnik összeegyeztethetőnek? Pedig az, és ezt semmi sem igazolja jobban, mint az új Caddy California. A Volkswagen Haszonjármű divíziója egy izgalmas sajtótájékoztató megrendezését bízta ránk.

Well-being brunch
Több mint egy évvel azután, hogy a járvány miatt home office-ba kényszerültünk, úgy éreztük, beszélnünk kell az új helyzetből adódó új problémákról. Az üzleti élet legelemibb hajtóereje a munkavállaló, a vírus pedig mindannyiunkon nyomot hagyott. A HR tehát még soha nem látott körülmények között, soha nem tapasztalt felelősséggel találta szemben magát. Mit lehet kezdeni a rengeteg felgyülemlett feszültséggel és a munkavállalók fokozatosan romló mentális egészségével? Mennyire mosódott el a határ munka és a magánélet között, és hogyan lehet segíteni, hogy a kollégák a kenyérsütésen túl akár a szakmai önfejlesztésbe is belevágjanak?