
Volkswagen sajtótájékoztató
A projekt
Ha Volkswagen, akkor fiatalság, elegancia, modernizáció és nosztalgia. Nem tűnik összeegyeztethetőnek? Pedig az, és ezt semmi sem igazolja jobban, mint az új Caddy California. A Volkswagen Haszonjármű divíziója egy izgalmas sajtótájékoztató megrendezését bízta ránk.
A Caddy California, elődjeihez mérten, nem csupán egy mindennapi használati eszköz, hanem egy életérzés is. Arra törekedtünk, hogy a rendezvény minden eleme a manapság felkapott lakóautózás szabadsága feelinget sugározza, ami az új modellre egészen máshogy jellemző, mint például a klasszikus T1-esre, de mégis az esszenciáját adja.
Az ügyfél egy természetközeli rendezvényt szeretett volna, aminek keretében a magyar autósújságíró szakma közelebbről megismerheti legújabb modelljeit: elődei a világot már lakóautóként meghódító Transporter 2019-ben megjelent utód a Transporter 6.1 California-t, valamint a Caddy család legújabb és „leglakhatóbb” modelljét, a Caddy California-t.
A California túrázóknak, horgászoknak, a kempingezés és a természet szerelmeseinek készült, akik nem bánják, ha otthonuktól távol éri őket az éjszaka. Az ötszemélyes modell hátsó része átalakítható hálószobává, illetve a csomagtartóban helyet kapott egy minikonyha, étkező és tároló, azonban a modell mégsem haladja meg egy személyautó méreteit. A kihúzható ágy és a beépített minitűzhely mellett rengeteg apró, de nagyon hasznos megoldással teszi kellemessé a kempingezést a modell, a sötétítőktől és a felszerelhető szellőzőrácstól kezdve az evőeszköztartóig. Azok pedig, akik nagyobb létszámmal indulnak útnak, a négy alvóhelyes T6.1 California modellben találhatják meg a számításaikat.
Olyan rendezvényt kellett tehát szerveznünk a két modell köré, mely a praktikus kényelmet és a modern technológiai megoldásokat ötvözi a szabad lakóautózás életérzéssel.
A megoldás – Hippifalu modern köntösben
Az esemény helyszíneként az etyeki Plus 52 Event&Gastro Hall-t választottuk. A környezet a természetközeliség és az elegancia tökéletes kombinációja, a könnyed nyáresti grill pedig igazi gasztronómiai utazásra vitte el a résztvevőket.
Dekorációként a tábortüzes esték hangulatát idéző, vagány elemekkel készültünk. A nappali világosságban a modellek kaptak hangsúlyt, este pedig átvették az uralmat a lampionok és az a fajta beszélgetés, ami csak valódi tábortűz mellett szokott folyni. Ügyfelünk a saját T2-ével továbbemelte a dekoráció hatását!
Az eredmény
Egy esemény, ami sajtótájékoztatóból egy éjszakába nyúló baráti összejövetellé avanzsált.
Semmi sem mutatja jobban a rendezvény sikerét, mint az, hogy ami munkának indult, szuper szórakozás lett – és ez az a fajta siker, amire mi büszkék vagyunk a szakmánkban.

Syngenta - Mikulás-ünnepség és kétnapos évzáró rendezvény
A Syngenta, a fenntartható és innovatív agráripari megoldások éllovasa, minden évben különleges meglepetéssel készül dolgozóinak és családjaiknak a karácsonyi időszakban. 2022-ben egy emlékezetes Mikulás-napot szerveztünk a gyerekeknek és egy kétnapos évzárót a Mátrában a dolgozóknak.

Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér - Mikulás-nap
Ezúttal repülőn érkezett Magyarországra a Mikulás, és rögtön leszállás után bulival vártuk a Budapesti Repülőtéren! Varázslatos arculat, puha babzsákok és egy kis digitális varázslat tette az eseményt vidámmá a gyerekek, a szülők és az ügyfél számára.

BUD WINE 2023 - A Budapest Airport első borversenye, a nevezéstől, az eredményhirdetésig
2023-ban először rendezte meg a Budapest Airport borversenyét, mely során három borszakértő, a Budapest Airport vezetősége és üzleti partnerei vakkóstolással választották ki a BUD Wine címet elnyerő borokat, melyek nemcsak az ország kulturális értékeit, hanem a régió legjobb repülőterét is képviselik a következő időszakban. Mi pedig biztosítottuk, hogy minden gördülékenyen menjen, a borászok felkeresésétől a minták tárolásán és szállításán át a tálalásig és a kóstolásig.

Bayer Explore - Fenntartható irodaavató
Izgalmas irodaavatót szerveztünk a Bayer számára, közel 200 fő részvételével. A rendezvény célja az volt, hogy a dolgozók állomásos játékok segítségével felfedezhessék az új irodát, valamint megismerhessék annak fenntartható megoldásait.

Syngenta Services - Vízparti csapatépítő sportnap, Budapesten
A Syngenta Services visszatérő ügyfelünk, aki sokat tesz a dolgozóiért, ez pedig a Covid alatt és után még fontosabbá vált, mint valaha. Különféle eseményeken dolgoztunk már együtt, melyekben csak egy a közös: minden a munkavállalókért történik.
.jpg)
SEON Fraud Fighter Fest – nemzetközi csapattalálkozó a sokszínűség jegyében
A SEON Technologies egy olyan magyar startup, ami kétszer is bekerült a legígéretesebb fintech társaságok közé, mielőtt Londonban újabb irodát nyitva átlépték volna a határokat – nem véletlenül szerettünk velük annyira együtt dolgozni. A csalásmegelőző rendszer fejlesztésével foglalkozó cég profilja első hallásra talán nem áll közel a miénkhez, értékeik és a business modelljük, aminek mozgatórugója egy jó ügy, sok mindenben hasonlít. Egy nagyon innovatív, nemzetközi, pörgős cégnek szerveztünk all-staff csapatépítőt, ami hasonlóan modern, dinamikus, izgalmas egyveleg lett, mint amilyen a márka is.
Fundamenta Kristályünnep – Fényűző díjátadó, ahol nem a pénz beszél
Az esemény előtt néhány hónappal futott be hozzánk a tender: átfogó koncepciót és izgalmas ötleteket vár a Fundamenta évente megrendezett, nívós belső díjátadójához. A vörös szőnyeg, a pezsgő és a csillogás adott volt, a rendezvénytől megszokott pompa, siker, ragyogás pilléreire építkeztünk. Mi vittük a keretet és az azt kitöltő kisebb-nagyobb ötleteket, programokat, díszleteket – egyenesen a Várkert Bazárba. Közel 250 főnek nyújtottunk látványos és változatos show-t egész este, külön programokat szerveztünk a VIP-vendégek számára és az esemény fénypontjává emeltük a díjra jelölteket.

Fundaverzum
A Fundamenta Sikernap egy legendás rendezvénysorozat, egy igazi presztízs munka minden ügynökség számára. A cég legfontosabb eseménye, mely az ünneplésről és a közösségről szól. Célja, hogy megerősítse a Személyi Bankár hálózat tagjait abban, hogy jó helyen vannak, illetve, hogy elismerje az elmúlt év legsikeresebb értékesítőit.

Well-being brunch
Több mint egy évvel azután, hogy a járvány miatt home office-ba kényszerültünk, úgy éreztük, beszélnünk kell az új helyzetből adódó új problémákról. Az üzleti élet legelemibb hajtóereje a munkavállaló, a vírus pedig mindannyiunkon nyomot hagyott. A HR tehát még soha nem látott körülmények között, soha nem tapasztalt felelősséggel találta szemben magát. Mit lehet kezdeni a rengeteg felgyülemlett feszültséggel és a munkavállalók fokozatosan romló mentális egészségével? Mennyire mosódott el a határ munka és a magánélet között, és hogyan lehet segíteni, hogy a kollégák a kenyérsütésen túl akár a szakmai önfejlesztésbe is belevágjanak?