
WELL-BEING BRUNCH
Egy teljes éve dolgozik mindenki kisebb megszakításokkal otthonról. Milyen változások történtek a csapatban? Mit lehet kezdeni a rengeteg felgyülemlett feszültséggel és a munkavállalók fokozatosan romló mentális egészségével? Mennyire mosódott el a határ munka és a magánélet között, és hogyan lehet segíteni, hogy a kollégák a kenyérsütésen túl akár a szakmai önfejlesztésbe is belevágjanak?
Csatlakozz hozzánk, és hallgasd meg a téma szakértőinek és az ország egyik legnagyobb munkáltatójának gyakorlati tanácsait!
Az részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött! Az első 20 regisztráló vendégünk a Four Bites fenntartható brunch csomagjára!
Regisztráció
PROGRAM
10:00 - 10:05 Az előadók bemutatása
10:05 - 10:15 Gondolatébresztő
dr. Juhos Andrea az elmúlt 1 év munkavállalókra gyakorolt pszichés hatásáról, nemzetközi és hazai kutatások alapján.
10:15 - 11:00 Kerekasztal beszélgetés
Házigazda
- Bánáti Anna, a Forbes Junior Prima-díjas újságírója
Részvevők
- Endrei-Kiss Judit, a Telenor HR vezérigazgató-helyettese arról, hogy hogyan küzd nap mint nap az ország egyik legmodernebb munkáltatója a pandémia okozta kihívásokkal.
- Lénárt Viktor, executive coach, a Grow Csoport elnöke a jelenlegi helyzetben alkalmazható, fenntartható leadership megoldásokról.
- dr. Juhos Andrea, tréner, a Lee Hecht Harrison ügyvezetője arról, hogy milyen töréseket okozott a válság a munkavállalókban és vajon hogyan lehet innen továbblépni.

Steigervald Krisztián: Generációk a munkahelyen
Mindig nagy változás, amikor egy új generáció lép be a munkaerőpiacra, az egyre gyorsabban változó világban pedig egyre nagyobbak a generációk közötti különbségek – mások, nemcsak a munkához való hozzállásukban, hanem értékeikben is, és a módban, ahogy azonosulnak ezekkel az alapelvekkel. Az Y és a Z generáció tagjai azok, akiknek fontosabb, hogy munkájukkal milyen hatással vannak a világra, mint az, hogy mennyi fizetést kapnak érte. Akik a biztonság helyett a jelentőst keresik. Ők azok, akik miatt belevágtunk a zero waste rendezvényszervezésbe, hiszen ők hozhatják a változást. Steigervald Krisztián, intergenerációs coach vendégcikke.

A jövőben is fontos lesz a márkaaktivizmus
A járvány az emberi tevékenység szinte minden formájára kihatott. Munkánk, magánéletünk és a fogyasztói szokások is mind mélyreható változásokon mentek keresztül. Valószínűleg soha nem lesz ugyanolyan az életünk, mint volt. Ugyanakkor a világ különböző pontjain tüntetések kezdődtek és kaptak lángra.